הלוח הזה מיועד לכל מי שאיבדו או מצאו כלב, חתול, תוכי, ארנבון או כל חיית מחמד אחרת – במלחמה או בשגרה. הקמנו אותו הכי מהר שרק יכולנו במהלך מלחמת חרבות ברזל מתוך רצון להתגייס למען החיות שנעלמו בהתקפות הברוטליות על דרום הארץ, במהלך האזעקות או בגלל רעשי הנפילות, היריות והיירוטים. השתמשנו בידע ובניסיון שלנו כדי ליצור למען כל מי שאיבדו חיה אהובה (לא רק במלחמה) אלטרנטיבה יעילה בהרבה על פרסום פוסט בפייסבוק, שכוללת אפשרויות חיפוש שיראו לכם רק את הפרסומים הרלבנטיים בקלות ובמהירות.
הלוח מציע שתי אפשרויות חיפוש. הראשונה, חיפוש לפי אזור גאוגרפי ופרטים מזהים של החיה כמו סוג, מין, צבע וגודל. השנייה, חיפוש חופשי של מאפיינים, כמו "קולר אדום", "כתמים חומים" או מספר שבב.
אם איבדתם או מצאתם חיה, אנחנו ממליצים קודם כל לבדוק אם היא כבר פורסמה כאן. אם לא מצאתם את החיה שחיפשתם – פרסמו מודעה משלכם. זה קל וכמובן שלגמרי בחינם. אם יש שדות שאינכם יודעים את התשובה אליהם או שאינם רלבנטיים – תוכלו להשאיר אותם ריקים. אחרי הפרסום, המוצאים או המאבדים יוכלו למצוא את המודעה שלכם בקלות בזכות אפשרויות החיפוש שלנו.
יש לה קולר כחול עם פרחים עליו , קולר נגיד פרעושים , פרווה שחורה , פס לבן בבטן , יש לה אוזן אחת קצת רופפת , נאבדה בחיפה באיזור רמת בגין וחורב , בבקשה להתקשר או לכתוב ל 055-9420663 אם מצאתם או שמעתם על מישהו שיצא 🙏🙏🙏
חתולה לבנה לחלוטין, הייתה עם קולר אדום עם לב יהלומים, אוזן אחת קצת מקובצ'צ'ת, תלוי מאיזה זווית מסתכלים, פרווה קצרה רגילה (לא ארוכה), בת 14.
ביום שישי בבוקר יצאה מכפר המשתלמים בטכניון ומאז אבדו עקבותיה. ידוע שעוד בשעות הבוקר שיחקה בחוץ בין כפר המשתלמים לרח' אברהם סכנין. בבקשה, כל מי שרואה, אנא צרו קשר בהקדם!
חתול גדול פרוותי מאוד בצבע שחור עם כתם לבן על הבטן התחתונה
זאקי ברח בשכונת מצפה ים, לא מכיר את אילת בכלל.
שימו לב בבקשה אם אתם רואים חתול גדול פרוותי מאוד בצבע שחור עם כתם לבן על הבטן התחתונה, שנראה חדש באזור. מקווים שהוא הצליח להצטרף לאחת מפינות ההאכלה באזור.
הוא חששן ולא יגש לאנשים אז אם אתם רואים אותו, בבקשה תצלמו ותיצרו איתנו קשר.
הוא התוכי הכי חמוד בעולם הכלוב נפל באמצע הלילה הוא נפל ולא ראו מימנו סימן קוראים לו קושניר הוא תוכןן כחול אפור בראש מקור צהוב חברותי והאכלת יד עונה לשריקות וקול נשיקות